NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

تا مدت‌ها تصور می‌شد که زادگاه اصلی بادام‌زمینی،
آمریکای جنوبی و آسیا بوده است اما تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که زادگاه
اصلی آن آمریکای لاتین بوده و به تدریج به دلیل ارزان و مقوی بودن به سراسر
دنیا آورده شده است. امروزه در آمریکا، بادام‌زمینی از جمله غذاهای اصلی
است و ۸۹ درصد از آمریکایی‌ها آن را به صورت خام، تفت‌ داده، کره
بادام‌زمینی یا روغن میل می‌کنند. کره بادام‌زمینی جزو لذیذترین محصولات
تهیه شده از بادام‌زمینی است و حدود یک سوم بادام‌زمینی کشت شده در سراسر
دنیا صرف تهیه کره بادام‌زمینی می‌شود. اما ببینیم عادت به خوردنش به چه
کسانی توصیه می‌شود و برای چه کسانی ممنوع است.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 12 / 6 / 1391برچسب:فواید کره بادام زمینی, :: 17:34
SAMI

بیست قسمت از بدن است که بر اساس نظریه
تکاملی داروین، باقی مانده از اعضا اجداد انسان هاست که در بدن انسان به
صورت کوچک و بدون عملکرد باقی مانده است:



ادامه مطلب ...


           

 

 

1

 

در زندگی امروز شاید معدود مواردی را بتوان یافت که همچون تناسب اندام و تمایل به جذابیت فیزیکی – بویژه در نسل جوان – خواهان داشته باشد و علت (علل) آن هر چه باشد توانسته است در آمد سرشاری را نصیب مؤسسات تجاری ( Cosmetic ) نماید. به هر حال آنچه مهم تر از هر چیز جلوه نموده، حصول نتیجه درکمترین زمان ممکن حتی با صرف هزینه‎های غیر معقول و پذیرش ریسک بروز عوارض ناخواسته آن بوده است.

از این رهگذر برخی افراد فرصت طلب ( بعضاً متخصص) با بهره‎گیری ظاهری از یکسری اصول علمی تا حدی ثابت شده ( و یا کلاً ثابت نشده) رژیم‎های غذایی نوینی ! ارائه نموده‎اند که البته برخی در کوتاه مدت نیز اقناع کننده بوده و نُقل محفل‎های دوستانه شده‎اند. اما به هر حال زمان می‎گذرد و دروس خود را به همه تحمیل می‎کند اما باز پس از کسب این تجارب نا خوشایند، البته محصولات و فرمول‎های جدیدی از راه می‎رسند و ماجرا تکرار می‎شود.



ادامه مطلب ...


           

qbhabkoafw

فکر می‌کنید تمام واقعیت‌ها را درباره تناسب اندام می‌دانید. ممکن است تعجب کنید که بفهمید بسیاری از آنها در صورتی که به نظر صحیح می‌رسند، درواقع اشتباه‌های متداول هستند.

افتادن در دام بسیار ساده است: یکی از همراهان ورزشی شما نکته‌ای درباره تمرینات بدنی می‌گوید و شما آن را برای چند نفر دیگر که می‌شناسید، بازگو می‌کنید. یک روز وقتی شما در باشگاه مشغول تمرین هستید، دوباره ‌آن را از دهان فرد دیگری می‌شنوید و مطمئن می‌شوید که قضیه صحت دارد.

اما متخصصان می‌گویند که در دنیای تناسب اندام، باورهای غلط بسیاری وجود دارد که ممکن است مانعی بر سر راه ورزش کردن باشند. بعضی از این باورها مضر نیستند اما خیلی‌های دیگر می‌توانند مضر باشند. آنها می‌توانند باعث شوند که تمرینات ورزشی خنثی شوند و به نتیجه‌ای که هدف کار است نرسند و یا حتی ممکن است به ایجاد بعضی از آسیب‌های ورزشی منجر شوند.



ادامه مطلب ...


           



ادامه مطلب ...


           



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 7 / 6 / 1391برچسب:شاه میوه مناطق استوائی: انبه, :: 17:29
SAMI

برای غلبه بر احساس خجالتی بودن خود باید چند مرحله را طی کنید که با هم قدم به قدم پیش می رویم:

 عکس   چگونه خجالتی بودن را برای همیشه فراموش کنید

-باید در ابتدا این احساس را در ذهن خود ایجاد کنید که «من می توانم بر خجالت خود غلبه کنم.» بنابراین اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید و گذشته خود را مرور کنید. شما حتما توانمندی ها و موفقیت هایی داشته اید. به این موفقیت ها و نکات مثبتی که در زندگی به آنها دست یافته اید فکر کنید.



ادامه مطلب ...


           

تعطیلات  فرصت خوبی برای استراحت و تفریح افراد است, اما برای برخی افراد استرس کار در زمان تعطیلات بازهم وجود دارد و آزار دهنده است.

 عکس   8 توصیه برای جایگزینی شادی به جای استرس شغلی

انجمن روانشناسی آمریکا راهبردهای زیر را برای کنترل استرس های مربوط به کار ارائه کرده است.
۱- خودتان را بشناسید: از میزان و نشانه های استرستان مطلع شوید و بدانید که چه چیزهایی استرس های شما را کاهش می دهند. افراد به شیوه های مختلفی استرس را تجربه می کنند. شما ممکن است بر اثر استرس نتوانید تمرکز کنید یا احساس خشم, تحریک پذیری و فقدان کنترل بر موقعیت داشته باشید.



ادامه مطلب ...


           

34957

اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک میوه برای خوردن شما را جذب کرده رنگ و جلوه خاص آن میوه است،آیا می دانید میوه های مختلف با رنگ های متفاوت چه خواصی دارند؟

در اولین قدم این رنگ اشیا است که شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌کند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و … همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.رنگ‌ها تمامی محیط ما و حتی خود ما را نیز تسخیر کرده‌اند و در تمام جسم جان و روح ما تاثیر گذارند. مثلا در مورد رنگ سیب سرخ و زیبا علاوه بر لذتی که از رنگ آن در هنگام خوردن می‌بریم و در ما احساس شادابی و نشاط ایجاد می‌کند،در خواصش نیز تاثیر فراوانی دارد.تمامی سبزیجات و میوه‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید با توجه به نوع رنگشان منافع خاصی برای شما دارند.شاید تعجب کنید،اما فراموش نکنید که رنگ‌ها بر همه وجود ما و در تمامی جوانب نفوذ دارند و این هم یک روش نفوذی آنهاست.



ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 3612
بازدید کل : 62251
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1