NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

زیباترین و قشنگترین شعر و عکس های کردی و فارسی در کانال   دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii

 

جوانترین و رازاوەترین شێعر و وێنەکان کوردی و فارسی لە کاناڵی  دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii



           
پنج شنبه 17 / 10 / 1398برچسب:تلگرام,دل نوشته,تلگرام,کانال,عکس,بهترین,, :: 23:27
SAMI

                      

سلام دوستای عزیزم. 
 به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم مورد پسندتون باشه.
نظر یاتوم نره هاااا...


           
یک شنبه 4 / 12 / 1398برچسب:sami, :: 22:25
SAMI

ترفند موبايل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

اول به این ادرس داخل کامپیوتر رفته : Start Up>All Program>Accessories>System Toolsو برنامه ی Character Map رو باز میکنید و فونت Arial را انتخاب میکنید.
 وقتی Scroll را بیارین پایین تر عکسهای مورد نظر را میبینید.و با انتخاب هر کدوم گزینیه ی select را میزنید.
 این کارو که کردید و عکسای دلخواهتونو گلچین کردید گزینه ی Copy رو میزنید و یک فایل رو که عکس یا موزیک یا Text هستش را انتخاب میکنین و اون را Renameمیکنید و Pastمیکنید و اسم فایل تون به شکلک های انتخاب شده در میاد.فایل مورد نظر را به گوشیتون منتقل میکنین.توی گوشی فایلو پیدا میکنین و با کپی کردن اسم فایل و رفتن به بلوتوث وعوض کردن اسم بلوتوث و Past کردن اسم فایل میتونین از این شکتکها برای اسم بلوتوثتون استفاده کننین


           

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت , البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر !! یک سری کامل از کد های مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم ... همه این کد ها امتحان شده است اما ممكن است در برخي كشور ها ( مخصوصا ايران ) بعضي از اين كد ها بسته شده باشد !



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:کد های مخفی گوشی های سامسونگ, :: 10:16
SAMI

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:SMS رفته را به جوی بازگردانید!, :: 10:4
SAMI

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 992
بازدید کل : 57261
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1