NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

v

 دانلود WPI v6.4.12 By StartSoft پک نرم افزاری سال 2012
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود پک نرم افزاری WPI v6.4.12 By StartSoft به روز شده تا 06/04/2012|
| دانلود با حجم کلی 4.2 گیگا بایت در قسمت هایی با حجم یک گیگا بایت|
در پست امروز وبسایت،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان WPI v6.4.12 By StartSoft برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه از اتوران بسیار زیبایی بهره می برد که قابلیت نصب خودکار نرم افزار ها را داراست.در این پک مجموعه نرم افزار های پرکاربرد و پرمخاطب سال 2012 در قالب یک DVD گرد آوری شده است.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           
 دانلود Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final سوئیت محبوب رایت و مدیریت فایل های چند رسانه ای
| دانلود نسخه جدید نرم افزار محبوب Nero|
| شماره سریال جدید برای فعال سازی نرم افزار اضافه شد|
در پست امروز وبسایت ،نسخه جدید کاملترین نرم افزار معروف Nero را که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته برای رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final نسخه جدید نرم افزار مشهور و قدیمی Nero می باشد. نسخه Platinum این نرم افزار علاوه بر رایت قدرتمند دیسک دارای چندین ابزار قدرتمند دیگر برای کار با فایل های چند رسانه ای است. سوئیت قدرتمند Nero به طور کلی دارای 5 بخش زیر می باشد:

Convert/Sync: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی است.با استفاده از این ابزار می توانید ویدئو های خود را به فرمت های مختلف از جمله HD تبدیل کنید.همچنین توسط این بخش می توانید به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل بپردازید.مونتاژ فیلم و کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت از دیگر امکانات این بخش می باشد.

Manage/Play: این بخش یک پلیر بسیار قدرتمند و محبوب است. Nero، پلیری به نام Kwik Media را در این بخش قرار داده است که قادر است تمامی فرمت های تصویری و صوتی حتی بلوری را پخش و اقدام به نمایش و مرور تصاویر کند.این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital را داراست.

Create: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساخت و مونتاژ فیلم،کلیپ و اسلاید شو است.در این بخش می توانید پروژه های فیلم خود را با چندین افکت صوتی و تصویری آماده میکس کنید و پروژه های با کیفیت بلوری و HD بسازید.همچنین در این بخش پروژه های تهیه شده در Windows Live Movie Maker را می توانید ویرایش و منتشر کنید.

Share/Burn: این بخش محبوبترین و پر کاربردترین ابزار سوئیت Nero می باشد.بدون اغراق می توان گفت تمامی کاربران رایانه حداقل یک بار را، با استفاده از Nero اقدام به رایت دیسک کرده اند.در این بخش می توانید فایل های خود را به صورت دیتا بر روی CD/DVD رایت کنید و همچنین فیلم ها و ویدئوهای خود را در کیفیت های مختلف از جمله بلوری بر روی CD/DVD رایت کنید.امکان دیگر این بخش قابلیت انتشار عکس و فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتوب است

Backup: در این بخش می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید فایل های بک آپ خود تا ظرفیت 5 گیگابایت را، رایگان در سایت های به اشتراک گذاری فایل آپلود کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...



Fring-v4.04(10)-S60_v5_www.MihanDownload.Com.jpg
ورژن جدیدی از نرم افزار محبوب و معروف Fring v4.04.10 را یرای شما کاربران قرار داده ایم که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با استفاده از GPRS موبایل خود به اینترنت وصل شوید و با دوستان خود چت کنید . به تازگی نیز ویژگی جدیدی برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است که می توانید تماس صوتی و تصویری نیز از طریق اینترنت بر قرار کنید . یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار که آن را از دیگر نرم افزارها متمایز می کند آن است که از بیشتر مسنجرها پشتیبانی می کند . این نرم افزار مخصوص گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 5 می باشد که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید .
برای دریافت و خواند اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید . . .

ویژگی ها :



ادامه مطلب ...


           

Standby-Drawer-v1.0.1-S60v5-Unsigned-www.MihanDownload.Com.jpg

شاید برای شما نیز گاهی اوقات نیز پیش بیاید که بخواهید متنی را به سرعت یادداشت کنید به همین دلیل سایت میهن دانلود نرم افزاری مفید و کاربری برای شما قرار داده است که به وسیله ی آن می توانید متن مورد نظر خود را بسیار سریع یادداشت کنید . این نرم افزار StandbyDrawer v1.0.1 نام دارد و در فرمت sis مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 طراحی و تولید شده است .
 
ویژگی ها :

استفاده ی بسیار آسان


تغییر رنگ و ضخامت قلم


پاک کردن متن با یک کلیک


تغییر تصویر زمینه


 

این

نرم افزار

نیاز به ساین دارد .





ادامه مطلب ...



smart-tuner-2.jpgاکثر نوازندگان سازهای سیمی من جمله نوازندگان گیتار برای کوک کردن سازهای خود از دستگاهی به نام تیونر استفاده می کنند هم اکنون شما می توانید این وسیله را بر روی موبایل خود داشته باشید.
نمایش گوشی های سازگار با این نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 27 / 7 / 1391برچسب:کوک کردن گیتار با Smart Tuner, :: 18:19
SAMI

کمترین کسی هست که غول جستجو گر اینترنت را نشناسد.منظورمان همان گوگل هست.این جستجو گر ان قدر معروف ومحبوب هست که نسخه موبایل این جستجو گر را نیز با تمامی امکانت برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم و همچنین سیمبیان سه چند روزی هست که منتشر شده است.این نرم افزار بسیار کم حجم بوده و به تمامی دوست داران بخش موبایل پیشنهاد میکنم حتما آن را دانلود نمایند.
دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           

Lapix v1.00-[www.mihandownload.com].jpg
قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده را برای کاربران محترم سایت میهن دانلود داریم.توسط نرم افزار Lapix v1.00 کاربرانی که دارای سیستم عامب سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم میباشند میتوانند در گوشی خود یک نقاشی فوق حرفه ای ترسیم نمایند.این نرم افزار بیش از 60 ملیون رنگ دارد.این کار را با ترکیب سه رنگ قرمر - آبی و سبز انجام میدهد.
دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           


Animal-For-Kids.jpgباز هم یک شاهکار دیگر از کمپانی Pico Brothers.این نرم افزار مجموعه ای از صدای حیوانات(سگ ،گربه گوسفند،خروس،گاو،خرس،اردک و .. )می باشد.آنطور که در وب سایت سازنده ذکر شده است هدف از ساخت این برنامه برای والدینی است که کودک دارند و می خواهند صدای حیوانات را به آنها یاد دهند.برای پخش صدای مورد نظر کافی است تا روی عکس حیوان کلیک کنید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....



ادامه مطلب ...



NeckTie.jpgشاید بارها و بارها و هزاران بار جلوی آینه ایستاده اید تا بتوانید کراوات یا پاپیون خود را ببندید اما موفق به این کار نشده اید.نرم افزار Perfect Necktie که توسط کمپانی معروف و محبوب Pico Brothers ارائه شده شامل آموزش بستن 8 حالت کراوات ویک پاپیون است که این نرم افزار برای هر مردی نیازی است.این نرم افزار بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید......


ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 933
بازدید ماه : 1241
بازدید کل : 58473
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1