NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

زیباترین و قشنگترین شعر و عکس های کردی و فارسی در کانال   دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii

 

جوانترین و رازاوەترین شێعر و وێنەکان کوردی و فارسی لە کاناڵی  دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii



           
پنج شنبه 17 / 10 / 1398برچسب:تلگرام,دل نوشته,تلگرام,کانال,عکس,بهترین,, :: 23:27
SAMI

                      

سلام دوستای عزیزم. 
 به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم مورد پسندتون باشه.
نظر یاتوم نره هاااا...


           
یک شنبه 4 / 12 / 1398برچسب:sami, :: 22:25
SAMI

 Template Mobile Paper 1.jpg

به نقل از میهن دانلود.



ادامه مطلب ...


Template Mobile Paper 1.jpg

به نقل از میهن دانلود.



ادامه مطلب ...


           

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. 
در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود!



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:ترفند تماس با شماره دایورت شده , :: 10:31
SAMI

لازم به ذکر است این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی رو ساپورت می کنن , سازگار می باشد.اولین کار مهمی که باید انجام داد اینه که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد
( اگه این کار رو با یک گوشی دیگه که این حروف رو ساپورت می کنه انجام بدید خیلی کار شما رو راحت تر می کنه . مثل نوشتن این کلمه در گوشی دیگر و ارسال آنها به گوشی شما بوسیله پیامک)



ادامه مطلب ...


           

ترفند موبايل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

اول به این ادرس داخل کامپیوتر رفته : Start Up>All Program>Accessories>System Toolsو برنامه ی Character Map رو باز میکنید و فونت Arial را انتخاب میکنید.
 وقتی Scroll را بیارین پایین تر عکسهای مورد نظر را میبینید.و با انتخاب هر کدوم گزینیه ی select را میزنید.
 این کارو که کردید و عکسای دلخواهتونو گلچین کردید گزینه ی Copy رو میزنید و یک فایل رو که عکس یا موزیک یا Text هستش را انتخاب میکنین و اون را Renameمیکنید و Pastمیکنید و اسم فایل تون به شکلک های انتخاب شده در میاد.فایل مورد نظر را به گوشیتون منتقل میکنین.توی گوشی فایلو پیدا میکنین و با کپی کردن اسم فایل و رفتن به بلوتوث وعوض کردن اسم بلوتوث و Past کردن اسم فایل میتونین از این شکتکها برای اسم بلوتوثتون استفاده کننین


           

براي شروع كدهاي مخفي سوني اريكسون را که درخواست های زیادی هم داشت را برای شما دوستان مي گذارم ... يكي از اين كدها براي تست گوشي هاي سوني اريكسون خيلي عاليه ...



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:کدهای مخفی سونی اریکسون, :: 10:17
SAMI

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت , البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر !! یک سری کامل از کد های مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم ... همه این کد ها امتحان شده است اما ممكن است در برخي كشور ها ( مخصوصا ايران ) بعضي از اين كد ها بسته شده باشد !



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:کد های مخفی گوشی های سامسونگ, :: 10:16
SAMI

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 944
بازدید کل : 57213
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1