NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
دانلود نرم افزار قرآن 125

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزار

قرآن 125

را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این

برنامه

توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار

قرآن

سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 / 6 / 1391برچسب:دانلود نرم افزار قرآن 125, :: 10:10
SAMI
دانلود نرم افزار فارسی نیستان 3
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی با عنوان نیستان 3 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای بخش های مختلفی از جمله تاریخ ادبیات: شامل زندگی نامه و آثار سی تن از شاعران معاصر، داستان کوتاه: شامل بیش از 140 داستان کوتاه، طنزکده: شامل لطیفه های مختلف و دسته بندی شده، کاریکماتور، مقالات طنز، داستان و سفرنامه طنز، نجوم: شامل مشخصات سیارات منظومه شمسی، مقالات، زندگی نامه مردان آسمان، فناوری اطلاعات: شامل مشخصات سیستم عامل های مطرح، اطلاعات دقیق سخت افزاری، اخبار، مشخصات دوربین های سونی، آموزش، معرفی نرم افزار های کاربردی، اشعار کاربران: شامل درج اشعار ارسالی توسط کاربران و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار فارسی روبی نسخه 1

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزار

روبی

را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این

برنامه

توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده و نرم افزاری برای آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید می باشد. این

نرم افزار

شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثل ها می باشد.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت  نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
 


ادامه مطلب ...


 دانلود KMPlayer v3.3.0.33 قدرتمندترین نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری
کی‌ام پلیر یا K-Multimedia Player نرم‌افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می‌باشد که به وسلیه آن می‌توان فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه The KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و... را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد.پخش کننده هم فيلترهاي داخلي و هم خارجي را به همراه کنترل کامل بر روي نحوه اتصال به ساير قسمت کننده ها(Splitters)، ديکودرها(Decoders)، فيلترهاي تبديل صدا و تصوير(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه مي دهد. فيلترهاي داخلي بر روي سيستم ثبت نميشوند تا با فيلترهاي سيستم تداخل پيدا نکنند. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.0.2 x86/x64 نرم افزار کدک برای پلیر ها
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخریت تغییرات تا 27/تیر/1391|

با گسترش روز افزون تکنولوژِی و به وجود آمدن

فرمت

های مختلف و جدید فایل های صوتی و تصویری،می بایستی پلیر های خود را نیز برای پشتیبانی از این فرمت های جدید مجهز کرد.برای اینکه پلیر ها تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کنند می بایستی آخرین کدک های مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید. کدکها دستوراتی هستند درباره نحوه رمزگذاری (Coding) فایل‌های تصویری یا صوتی بطوریکه آنها از فضای کمتری استفاده کنند.معمولاً این کدک‌ها حاوی دستورات نحوه تبدیل جریان داده‌های رمزگذاری شده به فیلم (یعنی رمزگشایی) نیز هستند. مهم‌ترین نقش آنها فشرده سازی جریان تصاویر هم ‌زمان با کپچر است.در پست امروز وبسایت

میهن دانلود

،نسخه ی جدید معروفترین نرم افزار کدک یعنی

K-Lite Mega Codec Packs

را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.پس از نصب این نرم افزار،کدک های مخصوص هر فرمتی بر روی پلیر های نصب شده بر روی سیستم عامل ویندوز قرار می گیرند و کاربران می توانند پس از نصب این نرم افزار،تمامی فرمت های تصویری و صوتی را با پلیر های موجود در سیستم عامل خود اجرا کنند.همانطور که می دانید برای اجرای فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ، برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب PowerDVD ، برای پخش فایل های RM و RAM نیاز به نصب RealPlayer و... دارید.با این نرم افزار می توانید این مشکل را برطرف کرده و تمامی این فایل ها را تنها با یک پلیر پخش کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام نصب، یک مدیا پلیر کلاسیک نیز نصب می کند که می توانید به جای تمامی پلیر های موجود در سیستم از این پلیر برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.


برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Softmaker Office Professional v2012 نرم افزار آفیس
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار واژه پردازی جدیدی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Softmaker Office Professional آفیس کم حجم و قدرتمند کمپانی Softmaker می باشد که یک جایگزین بسیار مناسب برای آفیس مایکروسافت است.آفیس Softmaker قابلیت های بسیاری در زمینه ی تایپ و ارائه ی متون دارد که این نرم افزار ها با مجموعه ی آفیس مایکروسافت سازگاری کامل دارند.این آفیس از برنامه های TextMaker برای واژه پردازی، PlanMaker برای استفاده بهینه از محیط واژه پردازی، SoftMaker Presentations برای ارائه مطالب، BasicMaker برای اسکریپت نویسی تشکیل شده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           

v

 دانلود WPI v6.4.12 By StartSoft پک نرم افزاری سال 2012
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود پک نرم افزاری WPI v6.4.12 By StartSoft به روز شده تا 06/04/2012|
| دانلود با حجم کلی 4.2 گیگا بایت در قسمت هایی با حجم یک گیگا بایت|
در پست امروز وبسایت،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان WPI v6.4.12 By StartSoft برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه از اتوران بسیار زیبایی بهره می برد که قابلیت نصب خودکار نرم افزار ها را داراست.در این پک مجموعه نرم افزار های پرکاربرد و پرمخاطب سال 2012 در قالب یک DVD گرد آوری شده است.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           

 دانلود AbdulBaset Quran قرآن کریم

| قرائت قرآن کریم توسط صوت زیبای استاد عبدالباسط |

در ماه نزول قرآن ، همواره خواندن این کتاب ارزشمند ما مسلمانان ، توصیه شده است.به همین مناسبت تصمیم گرفتیم ، کل قرآن کریم را به صورت صوت که توسط استاد عبدالباسط تلاوت شده است ، برای دانلود آماده سازیم.در عبادات خود ، تیم میهن دانلود را فراموش نفرمایید   


عبدالباسط محمد عبدالصمد (زاده ۱۹۲۷- درگذشته ۱۹۸۸) از قاریان بزرگ قرآن در مصر که توانایی خاص در قرائت قرآن با صوت داشت. او از چهار حافظ بزرگ قرآن در مصر به شمار می‌رود. او همچنین اولین نماینده انجمن قاریان در مصر بوده‌است.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 401
بازدید دیروز : 387
بازدید هفته : 1077
بازدید ماه : 2952
بازدید کل : 61591
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1