NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
 دانلود Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final سوئیت محبوب رایت و مدیریت فایل های چند رسانه ای
| دانلود نسخه جدید نرم افزار محبوب Nero|
| شماره سریال جدید برای فعال سازی نرم افزار اضافه شد|
در پست امروز وبسایت ،نسخه جدید کاملترین نرم افزار معروف Nero را که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته برای رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final نسخه جدید نرم افزار مشهور و قدیمی Nero می باشد. نسخه Platinum این نرم افزار علاوه بر رایت قدرتمند دیسک دارای چندین ابزار قدرتمند دیگر برای کار با فایل های چند رسانه ای است. سوئیت قدرتمند Nero به طور کلی دارای 5 بخش زیر می باشد:

Convert/Sync: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی است.با استفاده از این ابزار می توانید ویدئو های خود را به فرمت های مختلف از جمله HD تبدیل کنید.همچنین توسط این بخش می توانید به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل بپردازید.مونتاژ فیلم و کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت از دیگر امکانات این بخش می باشد.

Manage/Play: این بخش یک پلیر بسیار قدرتمند و محبوب است. Nero، پلیری به نام Kwik Media را در این بخش قرار داده است که قادر است تمامی فرمت های تصویری و صوتی حتی بلوری را پخش و اقدام به نمایش و مرور تصاویر کند.این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital را داراست.

Create: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساخت و مونتاژ فیلم،کلیپ و اسلاید شو است.در این بخش می توانید پروژه های فیلم خود را با چندین افکت صوتی و تصویری آماده میکس کنید و پروژه های با کیفیت بلوری و HD بسازید.همچنین در این بخش پروژه های تهیه شده در Windows Live Movie Maker را می توانید ویرایش و منتشر کنید.

Share/Burn: این بخش محبوبترین و پر کاربردترین ابزار سوئیت Nero می باشد.بدون اغراق می توان گفت تمامی کاربران رایانه حداقل یک بار را، با استفاده از Nero اقدام به رایت دیسک کرده اند.در این بخش می توانید فایل های خود را به صورت دیتا بر روی CD/DVD رایت کنید و همچنین فیلم ها و ویدئوهای خود را در کیفیت های مختلف از جمله بلوری بر روی CD/DVD رایت کنید.امکان دیگر این بخش قابلیت انتشار عکس و فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتوب است

Backup: در این بخش می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید فایل های بک آپ خود تا ظرفیت 5 گیگابایت را، رایگان در سایت های به اشتراک گذاری فایل آپلود کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود Daemon Tools Pro Advanced 5.1.0.0333 نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه ساز قفل ها
"Daemon Tools" یکی از برترین نرم افزار های ساخت CD/DVD رام های مجازی است.همانطور که می دانید بسیاری از فایل های حجیم که بر روی اینترنت بارگذاری می شوند به صورت فرمت های ایمیج می باشند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق یک درایو مجازی می تواند فایل های ایمیج را بارگذاری کرده و بدون نیاز به رایت اجرا کند.نرم افزار طیف وسیعی از فرمت های ایمیج را پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی می توانند دیسک های قفل دار را توسط برنامه رایت کنند.امروزه این نرم افزار به ابزار بسیار محبوب گیمر ها بدل گشته است زیرا می توانند بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی بازی های خود را اجرا کنند. این برنامه از فرمت های cdi (Disjuggler),nrg,cue/bin, mds (Media Descriptor File), bwt, iso, ccd و pdi پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 27/تیر/1391|

اینترنت دانلود منیجر یا

Internet Download Manager

و به‌ اختصار

آی‌دی‌ام

،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت

،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار

مدیریت دانلود

شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0.3.5 نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود
| دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود|
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 16/مرداد/1391|
"Download Accelerator PLUS" یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار که با نام اختصاری DAP شناخته می شود سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را تا سه برابر واقعی افزایش می دهد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار پس از نصب به صورت خودکار به مرورگر های اینترنتی سیستم افزوده می شود و کاربران می توانند به راحتی همه نوع فایلی را از اینترنت دانلود کنند. DAP با تمامی ارتباط هاي اينترنتي مانند CABLE، DSL/ADSL ، T1 ، DIAL-UP سازگار است.شیوه این نرم افزار مدیریت دانلود،تکه تکه کردن داخلی فایل ها است که باعث می شود پروسه دانلود در زمان بسیار سریعتری انجام گیرد.به طور حتم می توان این دانلود منیجر را یکی از پرطرفدارترین ها دانست زیرا بر طبق آخرین خبر ها دارای 180 میلیون کاربر بوده است.از ویژگی های مناسب این نرم افزار می توان به قابلیت Resume یا ادامه دادن دانلود های متوقف شده،قابلیت زمان بندی دانلود ها، مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده، انتخاب پوسته هاي مختلف و... اشاره کرد.نرم افزار با تمامی مرورگر های اینترنتی مانند Netscape, Internet Explorer, Opera و Firefox سازگار است و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود Mozilla Firefox 14.0.1 Final مرورگر اینترنتی فایر فاکس
| دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی Mozilla Firefox|
| آخرین تغییرات تا 26/تیر/1391|

در پست امروز وبسایت

نسخه جدید معروف ترین مرورگر

اینترنتی

حال حاضر جهان را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

Mozilla Firefox 14

نسخه نهایی و جدید مرورگر فایر فاکس می باشد. فایرفاکس موزیلا مرورگر وب آزاد و متن بازی است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود.مزیت اصلی این مرورگر نسبت به سایر مرورگرها سرعت خارق العاده ی آن در بارگذاری صفحات وب می باشد.از ویژگی های مرورگر فایر فاکس می توان به Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم، tabbed browsing یا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره، مدیریت تب‌ها با استفاده از drag-and-drop ، امکان پاک کردن آسان اطلاعات شخصی، امکان کشیدن و رها کردن متن به باکس جستجو،پشتیبانی از از SVG , CSS2 , CSS3 و JavaScript ، پشتیبانی از صفحات طراحی شده با فناوری نوین ای‌جکس (AJAX)، پشتیبانی از قابلیت‌های ویژهٔ CMSهای رایج،قابلیت شخصی سازی با استفاده از امکانات Extension ،استفاده از پلاگین ها مختلف و سازگاری با تمامی آنتی ویروس ها و دانلود منیجر ها اشاره کرد.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 26/تیر/1391|

ویندوز اینترنت اکسپلورر

مرورگر وب مایکروسافت و پراستفاده‌ترین مرورگر در میان کاربران است.در پست امروز وبسایت

،نسخه جدید این مرورگر را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.بر طبق آخرین آمارها حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر جهت مشاهده ی صفحات وب استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3،جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWriteپشتیبانی می‌کند.از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Opera v12.00 نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391|
اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           
 دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 20/مرداد/1391|

گوگل کروم

یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایت

،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست.

 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Real Anatomy v1.0 نرم افزار آناتومی واقعی بدن انسان
| آخرین تغییرات تا 12/تیر/1391|
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود نرم افزار آناتومی واقعی و سه بعدی بدن انسان|

مارک نیلسن و شاون میلر از دانشمندان دانشگاه Utah ،رهبری یک تیم از دانشمندان و محققان آناتومی این دانشگاه را بر عهده داشتند تا نرم افزاری تهیه کنند که آناتومی واقعی بدن انسان را شبیه سازی کند.نتیجه ی زحمات و کار آن ها در نرم افزار

Real Anatomy v1.0

خلاصه شد و در پست امروز وبسایت

، این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار Real Anatomy به صورت سه بعدی طراحی شده و قابلیت نمایش تمامی اجزای بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم را دارد.دانشجویان می توانند از طریق 44 لایه ی این نرم افزار از ریزترین جزئیات پوست گرفته تا عمیق ترین نواحی استخوان،تمامی اجزای بدن انسان را تشریح کنند و به مطالعه در مورد آن ها بپردازند.در این نرم افزار تمامی بافت های بدن انسان از طریق یک میکروسکوپ مجازی، در سطوح مختلف بزرگنمایی شده است.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 406
بازدید هفته : 1084
بازدید ماه : 2959
بازدید کل : 61598
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1