NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
 دانلود QTranslate v3.5.1 نرم افزار مترجم متن

در پست امروز وبسایت

میهن دانلود

،نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه ی متون مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "

QTranslate

" نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.


برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           

Brain_Training_Advanced_[www.MihanDownload.com].jpgنسخه پیشرفته!

همانطور که می دانید مغز انسان نیز مانند سایر اجزای بدن نیازمند به تمرین و فعالیت است. یکی از راه های تمرین مغز استفاده از بازیها و نرم افزارهای فکری است که امروزه از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود بازی را با نام Brain Training برایتان آماده کرده ایم. این بازی که برخی آنرا نرم افزار تمرین مغز نیز می نامند باعث تحرک و فعالیت سلول های خاکستری مغز می شود این سلول ها معمولآ فعالیت آنچنانی ندارند از همین رو اکثر افراد جامعه از ضریب هوشی متوسط و پایینی برخوردارند. اما این نرم افزار با تحریک این سلول ها باعث افزایش فعالیت آنها می شود که نتیجه ی آن بالا رفتن ضریب هوشی در افراد می باشد. این بازی از دو بخش مختلف تشکیل شده بخش اول شامل مجموعه اموزش هایی است که در طول روز و هفته به افراد داده می شود تا آنها را برای تمرین هایی که قرار است در پایان آموزش ها از آنها گرفته شود آماده کند و  بخش دوم شامل مجموعه تمرین ها و مسائلی است که انجام آنها باعث تحریک سلول های خاکستری و افزایش فعالیت مغز انسان میگردد. در واقع این برنامه شامل مجموعه نرم افزارها و بازیهایست که همگی زیر نظر مختصصان مغز و اعصاب تهیه شده که باعث افزایش ضریب هوشی میگردند. برخی از بازیهای این مجموعه عبارتند از جدول کلمات ، انواع پازل ، جدول اعداد ، یافتن رنگ ، تست املا ، سودوکو و بسیاری از بازیهای دیگر که همگی در روند تقویت هوش تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین پس از پایان تمرین در طول روز ، هفته و یا سال نرم افزار نموداری را در اختیارتان قرار میدهد که در آن نقاط ضعف و پیشرفت مغز شما به صورت دقیق مورد برسی و تحلیل قرار داده شده است. بعلاوه در این برنامه قسمت دیگری برای مقایسه ضریب هوشی بین افراد قرار گرفته که می توانید از آن برای مقایسه ضریب هوشی خود با سایر اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید. این مجموعه شامل سه سطح مختلف مبتدی ، متوسط و پیشرفته می باشد که دو نسخه Starters یا مبتدی و Deluxe یا متوسط آن قبلآ در سایت قرار گرفت امروز هم نسخه Advanced یا همان پیشرفته را برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده ایم.
جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب ...


           


Rubiks_Cube_Solver_v1.0-[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار Rubik's Cube Solver راهنمایی بسیار مناسب جهت حل مسئله مکعب روبیک می باشد. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل طریقه چیدن درست مکعب را به شما نشان می دهد که پس از آن به راحتی می توانید تمامی مکعب های روبیک را به آسانی بسازید. در واقع در این برنامه مکعب روبیک به صورت باز نمایش داده می شود که می توانید آنرا به حالت های مختلف تغییر دهید و پس از آن با انتخاب دگمه Solve the Cub برنامه به صورت خودکار مراحلی را که باید سپری کنید تا روبیک حل شود را به شما نشان می دهد. همچنین در کنار برنامه کتاب الکترونیک آموش حل مکعب روبیک را به زبان فارسی و انگلیسی همراه با عکس برایتان قرار داده ایم که می توانید با کمک این کتاب نیز اقدام به حل معمای روبیک کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Primo Ramdisk Ultimate Edition 5.6.0 نرم افزار استفاده از رم به عنوان هارد
Primo Ramdisk نرم افزاری حرفه ای جهت استفاده ی بهینه از رم است. نرم افزار با اختصاص دادن بخشی از حافظه موقت (RAM) برای ذخیره سازی فایل ها، که به صورت بلااستفاده مانده است امکان دسترسی به فایل ها در سریعترین زمان ممکن را می دهد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.همانطور که می دانید حافظه ی رم به عنوان حافظه ی اصلی کامپیوتر شناخته می شود. آنجايي كه سرعت CPUها بسيار زياد است و سرعت ديسكهاي سخت نسبت به آنها پايين مي‌باشد، RAM با قرارگيري بين اين دو يك تعادل سرعت ايجاد نمايد.کاربران می توانند با ذخیره سازی فایل های مخصوص خود در بخشی از حافظه ی رم،سرعت دستیابی و امنیت این فایل ها را افزایش دهند.این نرم افزار برای سیستم هایی که از رم بالایی برخوردارند مناسب است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final نرم افزار فلش پلیر برای مشاهده ی فایل های فلش
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 12/مرداد/1391|
امروزه استفاده از فایل های فلش بسیار همه گیر شده و تمامی کاربران روزانه با فایل های فلش سر و کار دارند. به عنوان مثال تمامی تصاویر و تبلیغات متحرک بر روی سایت ها به صورت فایل فلش بوده و اگر نسخه جدید فلش پلیر را بر روی سیستم خود نداشته باشید مرورگر اینترنتی به خوبی توانایی نمایش وبسایت ها را نخواهد داشت.همچنین فایل های فلش کاربرد وسیعی در بازی ها،فایل های مالتی مدیا،کلیپ ها و... دارند و در صورت نداشتن نسخه مناسب این نرم افزار، در استفاده از این فایل ها دچار مشکل خواهید شد. همانطور که می دانید شرکت ادوب نسخه جدید این نرم افزار را بر روی سایت خود ارائه می کند اما نسخه ی ارائه شده توسط شرکت مستقیما از روی سایت نصب می شود و قابلیت دانلود خود فایل وجود ندارد.همچنین در بسیاری موارد با توجه به تحریم ها و مشکلات اینترنتی، نصب ActiveX به صورت کامل و مناسب صورت نمی گیرد.از همین رو در پست امروز وبسایت ،نسخه ی جدید نرم افزار فلش پلیر را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 دانلود TeraCopy Pro v2.22 نرم افزایش سرعت کپی در ویندوز

در پست امروز وبسایت

 

،با یکی از نرم افزار های کاربردی ویندوز در خدمت شما کاربران فهیم هستیم.

TeraCopy

نام نرم افزار مفیدی می باشد که باعث افزایش چند برابری سرعت کپی فایل ها در ویندوز می شود.این نرم افزار با بهره گیری از الگوریتم های هوشمندش اقدام به افزایش سرعت کپی و کات می کند.با استفاده از این نرم افزار می توانید عملیات کپی را متوقف نمائید و از جایی که عمل کپی مانده است ادامه دهید.همچنین این نرم افزار دارای تنظیماتی است که بعد از عمل کپی می تواند اقدام به خاموش کردن سیستم یا اجرای فایلی خاص را انجام دهد.این نرم افزار جایگزینی بسیار مناسب برای ابزار کپی ویندوز می باشد.

 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود XYplorer 11.40.0100 نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها
Windows Explorer

تنها نرم افزار موجود در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت است که برای مدیریت فایل ها به کار می رود.در پست امروز وبسایت

میهن دانلود

،نرم افزاری بسیار مناسب جهت جایگزینی Windows Explorer را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.

XYplorer

نرم افزار حرفه ای مدیریت فایل ها است که دارای امکاناتی فراتر از Windows Explorer می باشد.این فایل منیجر قدرتمند،قابلیت باز کردن چندین تب (مشابه مرورگرهای اینترنتی (را داراست که راحتی و سرعت کار کاربران را بالا می برد.از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به ساختار درختی، قابلیت های متعدد برای کپی فایل ها، امکان انجام عملیات بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک، جستجوی پیشرفته فایل ها و... اشاره کرد.نرم افزار قابلیت نمایش تمامی صفات یک فایل را به صورت ترتیبی و در قسمت پایین صفحه داراست.همچنین می توانید پنجره هایی را که به اشتباه بسته اید دوباره بازگردانی(History) کنید.


برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود DreamCalc Professional 4.8.0 نرم افزار ماشین حساب مهندسی

در پست امروز وبسایت

میهن دانلود

،با یکی از برترین نرم افزار های ماشین حساب در خدمت شما کاربران هستیم. "

DreamCalc Professional

" ماشین حسابی حرفه ای و قدرتمند می باشد که قابلیت حل اکثر توابع ریاضی را داراست.این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مهندسی دارای امکانات منحصر به فردی مانند پرداخت بدهی ماهانه، استهلاک، سهم پول و YTM ،MIRR ،IRR ،NPV می باشد.نرم افزار دارای 260 تابع ریاضی و بیش از 360 ثابت فیزیکی می باشد که کاربران می توانند به راحتی پس از حل توابع،نمودار آن ها را نیز توسط شبیه ساز قدرتمند نرم افزار تحلیل کنند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به نمادگذاری علمی و اعداد ثابت، نمایش نمودار دو عملکرد به صورت همزمان، حساب ديفرانسيل و انتگرال، ترسیم بهترین خط رگرسیون برای X-Y، ساخت هیستوگرام، چند وجهی های فرکانس و ستون جدول، محاسبات رگرسیون و... اشاره کرد.


برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 Beta x86-x64 نرم افزار آفیس مایکروسافت 2013 نسخه آزمایشی
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی پیش ‌نمایش "آفیس 2013 مایکروسافت" را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. شاید بزرگترین تغییر در آفیس جدید طراحی ظاهری و امکانات آن نبوده، بلکه نحوه ی دسترسی افراد به متون و اسناد و تغییرات زیرساختی آن باشد. مایکروسافت واقعا سعی داشته که کاربران بتوانند فایل‌های مختلف مثلا word را در یک کامپیوتر شخصی ویندوز بسازند و در یک دستگاه ویندوز موبایل، تبلت ویندوز 8 و یا هر کامپیوتر ویندوز 7 و 8 دیگری که به اینترنت متصل است، ویرایش نمایند. نوآوری بزرگ آفیس 2013 این است که بدون کوچکترین تغییر در تنظیمات قبلی به کاربران امکان بارگزاری نسخه کامل آفیس را بر روی هر کامپیوتر شخصی می‌دهد، یک آفیس کامل که در هر زمان که به آن نیاز دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. Office 2013 در نسخه های متنوع زیادی از مدل خانگی گرفته تا اداری عرضه خواهد شد اما هنوز از قیمت هر کدام و پکیج کامل آن رونمایی نشده است. مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 3596
بازدید کل : 62235
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1