NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 در این پست ۲ فون لایه باز عاشقانه برای دانلود قرار داده ایم این فون های در سایز ۱۵cm x 21cm و DPI 300 قرار داده شده اند.این فایل به همراه %۳ فضای ریکاوری قرار داده شده است تا از اشکالات هنگام دانلود جلوگیری شود.

دانلود فون عکس عاشقانه لایه باز با نام خاطرات به یادماندنی



ادامه مطلب ...


           

 در این پست از سری قاب عکس های مخصوص عروسی قاب عکس زیبایی را برای دانلود آماده کرده ایم که بصورت کلاژ تهیه شده است و  دارای ابعاد  ۱۵cm x 21cm  و DPI 300 می باشد.

 

دانلود قاب عکس لایه باز عروس Collage photo on memory PSD



ادامه مطلب ...


           

 در این پست از سری آلبوم های عکس عروسی آلبوم شماره ۱۰ را برای دانلود قرار داده ایم که شامل ۴۰ صفحه و طراحی کلاسیک می باشد. این آلبوم دارای طرح بسیار زیبا  و در سایز ۱۰×۸ اینچ می باشد. بر خلاف سایر آلبوم های قبلی که در سایت قرار داده شده است این آلبوم با فرمت INDD و مخصوصو نرم افزار ایندیزاین طراحی شده است.

 

دانلود طرح ایندیزاین آلبوم 40 صفحه ای کلاسیک عروس و داماد



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:, :: 18:11
SAMI

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 406
بازدید هفته : 1161
بازدید ماه : 3036
بازدید کل : 61675
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1