NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 آیا با ازدواج میشود پولدار شد؟

آيا با ازدواج ميشه پولدار شد ؟؟؟



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 8 / 2 / 1392برچسب:آیا با ازدواج میشه پولدار شد؟, :: 12:59
SAMI

  شیوه‌های متفاوت دوست‌ داشتن

دوست داشتن، از نعمتهای خداست و نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیازی طبیعی است که از نوزادی شروع شده و تا سنین پیری با ما همراه است .
دلبستگی نیازی برای بقا است. در انسان یک رابطه ی خاصی است که از آغاز تولد بین نوزاد و مراقبت کننده ی اولیه او که معمولا مادر است شکل می گیرد و تلاش نوزاد را برای نزدیک شدن و خواستن مادر نشان می دهد.

این احساس دلبستگی و علاقه مندی در سراسر زندگی فرد وجود دارد و در سنین 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 7 / 2 / 1392برچسب:شیوه‌های متفاوت دوست‌ داشتن, :: 16:53
SAMI

 من هیچ علاقه ای به رابطه زناشویی با همسرم ندارم

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است .



ادامه مطلب ...


           

 دانلود Angry Birds Seasons: Winter Wonderham - بازی موبایل پرندگان خشمگین فصل ها: زمستان شگفت انگیز!



ادامه مطلب ...


 پیامک های عاشقانه / خارج از نوبت دوستت دارم

نیاز به داشتن هم صحبت و علاقه میان همسران خصوصیتى اساسى مى باشد. چرا که زندگى واقعى یعنى رابطه اى سرشار از مهر و محبت میان زن و شوهرى که به یکدیگر اعتماد و علاقه دارند. زن و شوهرى که با شور و شوق به تداوم زندگى مشترک شان فکر مى کنند ، با یکدیگر یکرنگ و صادق اند. اما یکى از مواردى که موجب آسیب هاى جدى به ارتباط میان زن و شوهر مى شود این است که یکى از طرفین احساس نماید همسرش نسبت به وى بى توجه و یا علاقه اش کم شده است. مرد یا زنى که یک چنین تصورى دارد احساس بى ارزشى و پوچى خواهد کرد و حتى ممکن است احساس امنیت خود را نسبت به زندگى مشترک از دست بدهد.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 26 / 1 / 1392برچسب:خارج از نوبت دوستت دارم, :: 16:51
SAMI

 کدام خطرناک تر است؟! خیانت جنسی یا احساسی؟

این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی از بهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقا می باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیز جدیدی نیست.



ادامه مطلب ...


           

 دانلود Stealth SMS Watcher v1.0.0 - نرم افزار موبایل دریافت پیامک های دیگران



ادامه مطلب ...


 دانلود Angry Birds Space v1.4.0 - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا



ادامه مطلب ...


           

 دانلود Smart Office 2 v2.0.17 - نرم افزار آفیس برای موبایل های اندروید



ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 57204
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1