هر چه میخواهد دل تنگت بگو...!
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

دل تنگم روزنه ای به به سوی دنیایی میخواهد که در آن هیچ غصه ای نباشد.

دل تنگم می خواهد در دنیایی به زندگی اش ادامه دهد که همه با هم یکدل و یک رنگ باشند. دنیایی که در آن دروغ بی معنی ، دورویی غیرممکن ، دل شکستن محال و غصه آرزو باشد.

دل تنگم میخواهد از این روزگار ستم پیشه دور شود آنقدر دور که حتی کوچکترین اثری از آن به چشم نخورد.

دل تنگم خسته است از همه ی بیوفایی ها و بی مهری ها. روزگاری است که به همدیگر با خنده دروغ می گوییم ، با نزدیک شدن به هم از همدیگر دور و دورتر میشویم ، با برداشتن دیوارهایی که بین مان فاصله انداخته دیوار قطور و بلندتری می سازیم که فاصله های بین مان را از این هم بیشتر کند ، با تکیه کردن به هم همدیگر را بهتر می شکنیم و با نگاه کردن به هم بهتر نفرت از همدیگر را آشکار می کنیم.

آیا همه ی اینها کافی نیست تا دلمان تنگ شود؟ ؟؟

باز هم هست...! کارهای بدی که ابتدا دل صاف و پرمهر را تبدیل به دلی تنگ و پس از آن دلی تنگ را به دلی سرد و بعد از دلی سرد تبدیل به دلی مرده و بی احساس و در نهایت تبدیل به دلی سنگ و پر از کینه و نفرت می کند. چه چرخه ی نفرت انگیزی! واقعیت نیست؟

این چرخه به صورت بیوقفه رو به رشد و گسترش است، و در نهایت همه صاحب دلی سنگ و سرشار از احساس تنفر به همدیگر می شویم.

دل تنگ من آرزو می کند که دنیا چون آینه ای صاف باشد و چهره ی واقعی همه چیز و همه کس را نمایان کند. آینه ای که دروغ نمی گوید و هرگز نمی شکند.

دل تنگ من آرزو می کند که دنیا چون تخته سیاهی باشد که در آن همه ی زیبایی ها رسم و نگاشته شوند و هرگاه کوچکترین بدی در آن ظاهر شد زود پاک شود.

دل تنگ من میخواهد که هیچ دل تنگی در دنیا وجود نداشته باشد چون خودش خسته و آزرده خاطر است از دل تنگی و تنهایی.

دل تنگ من میخواهد بگوید دل تنگی و تنهایی صفاتی رنج آور و شکننده اند و دل را می آزارند و مثل شیشه ی نازکی می شکنند و به هزاران ذره ی کوچک تبدیل می کنند.

شاید خواسته های دل تنگ من زیادند که هیچگاه تحقق نمی یابند...

دل تنگ من هر روز تنگ و تنگ تر میشود ، بی آنکه دلیلش را بدانم و بی آنکه راهی برای پایان دادن به این دلتنگی پیدا  کنم.

امیدوارم هیچگاه دل تنگ نشوید هیچگاه.

از طرف یک دلتنگ






نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           
دو شنبه 29 / 6 / 1391برچسب:, :: 18:2
SAMI

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 947
بازدید کل : 57216
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1