دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.268 x86-x64 نرم افزار فلش پلیر برای مشاهده ی فایل های فلش
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
 دانلود Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final نرم افزار فلش پلیر برای مشاهده ی فایل های فلش
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 12/مرداد/1391|
امروزه استفاده از فایل های فلش بسیار همه گیر شده و تمامی کاربران روزانه با فایل های فلش سر و کار دارند. به عنوان مثال تمامی تصاویر و تبلیغات متحرک بر روی سایت ها به صورت فایل فلش بوده و اگر نسخه جدید فلش پلیر را بر روی سیستم خود نداشته باشید مرورگر اینترنتی به خوبی توانایی نمایش وبسایت ها را نخواهد داشت.همچنین فایل های فلش کاربرد وسیعی در بازی ها،فایل های مالتی مدیا،کلیپ ها و... دارند و در صورت نداشتن نسخه مناسب این نرم افزار، در استفاده از این فایل ها دچار مشکل خواهید شد. همانطور که می دانید شرکت ادوب نسخه جدید این نرم افزار را بر روی سایت خود ارائه می کند اما نسخه ی ارائه شده توسط شرکت مستقیما از روی سایت نصب می شود و قابلیت دانلود خود فایل وجود ندارد.همچنین در بسیاری موارد با توجه به تحریم ها و مشکلات اینترنتی، نصب ActiveX به صورت کامل و مناسب صورت نمی گیرد.از همین رو در پست امروز وبسایت ،نسخه ی جدید نرم افزار فلش پلیر را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

دانلود نسخه جدید برای اینترنت اکسپلورر از لینک مستقیم - با حجم 9 مگابایت

دانلود نسخه جدید برای سایر مرورگرها (فایرفاکس،کروم و...) از لینک مستقیم - با حجم 9 مگابایت

رمز: www.mihandownload.com





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 1358
بازدید کل : 58590
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1