دانلود Interactive Atlas of Human Anatomy v3.0 نرم افزار دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
 دانلود Interactive Atlas of Human Anatomy v3.0 نرم افزار دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان
| لینک های دانلود تصحیح شدند|
در پست امروز وبسایت ، دایرة المعارفی ویژه ی علاقه مندان به آناتومی بدن انسان را برای دانلود آماده کرده ایم. Interactive Atlas of Human Anatomy همانند یک اطلس آموزشی در زمینه ی شناخت آناتومی بدن انسان است. دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان شامل صدها تصویر کوچک و بزرگ از اجزای مختلف بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم به همراه نام آن ها، تلفظ صحیح نام و جزئیات هر آناتومی است.اطلس های آناتومی رشته های پزشکی بسیار حجیم و سنگین می باشد و طبیعتا امکان حمل و نقل این اطلس ها توسط پزشکان مقدور نیست.این نرم افزار را می توان به عنوان اطلسی جامع از آناتومی بدن انسان نام برد که پزشکان و علاقه مندان به این مبحث می توانند به راحتی از آن برای یادگیری، مطالعه و مرور استفاده کنند.کاربران این نرم افزار می توانند تصاویر منحصر به فرد این اطلس را به راحتی چاپ کنند یا می توانند در ضمیمه و بخش های مختلف یادداشت هایی اضافه کنند.این نرم افزار را می توان به عنوان یک نرم افزار آموزشی در دانشگا ها نیز استفاده کرد که اساتید می توانند به راحتی و با قطعیت به مطالب این دایرة المعارف استناد کنند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان
قابلیت تلفظ صحیح نام هر یک از اجزای بدن
شامل صدها تصویر کوچک و بزرگ از اجزای مختلف بدن انسان
قابل استفاده به عنوان نرم افزار آموزشی در دانشگا ها
امکان چاپ تصاویر
و...

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- فایل دانلود شده به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد.
2- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید. برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم.
3- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.
4- برای دریافت نرم افزار رایت ایمیج UltraISO اینجا را کلیک نمائید.
5- برای دریافت نرم افزار درایو مجازی DAEMON Tools اینجا را کلیک نمائید.

 

دانلود از لینک مستقیم - با حجم 254 مگابایت

رمز: www.mihandownload.com





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1355
بازدید کل : 58587
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1