دانلود نرم افزار اتوکد Autodesk AutoCAD 2012
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
دانلود نرم افزار اتوکد Autodesk AutoCAD 2012

Autodesk را می توان یکی از شرکت های بزرگ و حرفه ای در تولید نرم افزارهای تخصصی رایانه ای دانست. این شرکت همواره توانسته با ارائه نرم افزارهای کامل و بی نقص ، نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد. نرم افزارهای این شرکت بسیار حرفه ای و کامل طراحی می شوند ، به گونه ای که کمتر نرم افزاری را می توان یافت تا محصولات این شرکت را با آن مقایسه نمود. نرم افزارهای چون 3DS Max ، Maya و Autocad را می توان از جمله معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای این شرکت دانست. نرم افزار اتوکد که امروز قصد معرفی آن را داریم ، با وجود اینکه بیشتر کاربران این نرم افزار مهندسان نقشه کشی و معماری هستند و این نرم افزار کاربردی برای کاربران عادی ندارد ، اما تقریبأ همه کاربران رایانه با این نرم افزار به نوعی آشنایی دارند و از قابلیت های آن مطلع هستند که این موضوع را می توان سند معتبری بر مناسب و کاربردی بودن یک نرم افزار دانست. این نرم افزار به کاربران خود امکان طراحی دوبعدی و سه بعدی را در محیطی اشباع شده از امکانات مختلف می دهد. بخش عمده ای از امور نقشه کشی امروزه با استفاده از این نرم افزار و با سهولت و سرعت بیشتری انجام می گیرد. از جمله قابلیت ها و امکانات این نرم افزار می توان به امکان ترسیم نقشه به صورت سه بعدی و چرخش در آن به صورت 360 درجه ، پشتیبانی از فرمت پی دی اف و یا امکان حاشیه نویسی در کنار نقشه اشاره کرد. اگر ازجمله کاربران این نرم افزار هستید و از آن استفاده می کنید ، پیشنهاد می شود حتمأ ورژن جدید آن را دانلود و استفاده نمایید چراکه بسیاری از قابلیت ها در این نسخه افزوده شده و یا بهبود پیدا کرده اند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان طراحی به صورت دوبعدی و سه بعدی.
- قابلیت مدیریت لایه ها.
- امکان کار با جداول و دریافت اطلاعات از آنها.
- امکان نوشتن متن در حاشیه نقشه.
- امکان پرینت سه بعدی نقشه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- دارای دو نسخه مجزای 32 و 64 بیتی.
- و...

دانلود نسخه 32 بیتی:

Download Part1
Download Part2
Download Part3

دانلود نسخه 64 بیتی:

Download Part1
Download Part2
Download Part3

 

 

 





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1353
بازدید کل : 58585
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1