دانلود Angry Birds: Mine and Dine v1.6.3 - پرندگان خشمگين در معدن
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود Angry Birds: Mine and Dine v1.6.3 - پرندگان خشمگين در معدن

بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین در معدن Angry Birds: Mine and Dine این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در این بازی شما میبایستی با قدرت منحصر به فرد هر یك از پرندگان عصبانی به تخریب قلعه خوكهای حریص بپردازید. این بازی یكی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های اندروید محسوب می شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما باید در اعماق غارهای زیر زمینی علاوه بر نابود سازی خوكها در جستجو برای پیدا كردن میوه های مخفی شده و... باشید. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان این بار این بازی بسیار جذاب توسط گروه آسان دانلود برای گوشی های آندروید ساپورت انتشار داد. این بازی را از دست ندهید و هر چه سریعتر دانلود كنید! 

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1353
بازدید کل : 58585
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1