دانلود WhatsApp Messenger v2.9.1036 - نرم افزار چت و ارسال پیامک های رایگان
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود WhatsApp Messenger v2.9.1036 - نرم افزار ارسال پیامک های رایگان

نرم افزار WhatsApp Messenger را بر روی گوشی خود و دوستانتان نصب کنید تا بتوانید برای یکدیگر SMS و MMS ارسال کنید بدون اینکه هزینه ای پرداخت نمایید. این نرم افزار برای تمامی سیستم عامل های موجود در بازار همچون اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است و با استفاده از سیستم های EDGE ،۳G یا WiFi پیام ها را ارسال می نماید.برخی از ویژگی های این برنامه پرکاربرد عبارت است از: به اشتراک گذاری مکان، تنظیم ضمیمه و کاغذ دیواری، تنظیم صدای هشدارها، وجود حالت چشم انداز، قابلیت چت گروهی، امکان ارسال  تاریخچه چت به ایمیل، قابلیت ارسال یک پیامک و پیام چند رسانه ای مشترک به کاربرهای گوناگون و ... از ویژگی های این برنامه است.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 938
بازدید ماه : 1246
بازدید کل : 58478
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1