دانلود TTPod v4.1.1221 - نرم افزار موبایل پلیر قدرتمند و محبوب
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود TTPod v4.1.1221 - نرم افزار موبایل پلیر قدرتمند و محبوب

پلایر TTPod به عنوان یکی از محبوبترین پلایر ها با دیگر پلایر ها در حال رقابت است و می توان به جرئت گفت که برترین پلایر ممکن از نظر کارایی و زیبایی میباشد. این پلایر از فرمت های mp3 ،mp4/m4a ،wma ،flac و ape پشتیبانی می کند. محیط گرافیکی و داشتن پوسته های فوق العاده زیبا شما را خیره خواهد کرد. شما می توانید برای خود در نرم افزار قسمتی ایجاد کنید تا آهنگ های محبوب خود را در آنجا داشته باشید بدونه اینکه در حافظه گوشی شما تغییری ایجاد شود. می توانید پخش آهنگ ها را به صورت اتفاقی، پشت سر هم، تکرار پی در پی انتخاب کنید. شما در این برنامه می توانید با حرکت دست آهنگ را عوض کنید و حتی قابلیت کنترل آهنگ با هدست و دانلود متن آهنگ را دارا می باشید. با این برنامه شما میتوانید در حین پخش موزیک مورد علاقه تان از سایر خدمات گوشی استفاده کنید. این پلایر محبوب برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.0 و بالاتر طراحی و آماده شده است.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 947
بازدید کل : 57216
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1