دانلود Stealth SMS Watcher v1.0.0 - نرم افزار موبایل دریافت پیامک های دیگران
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود Stealth SMS Watcher v1.0.0 - نرم افزار موبایل دریافت پیامک های دیگران

آیا حس کنجکاوی خیلی بالایی دارید؟ و یا دوست دارید از پیامک هایی که بر روی گوشی اطرافیانتان ارسال می شود اطلاع پیدا کنید و یک نسخه از این پیامک ها را در گوشی خود داشته باشید.با کمک برنامه Stealth SMS Watcher می توانید از تمام پیامک هایی که به شماره مورد نظرتان ارسال می شود با خبر شوید.مراحل نصf برنامه به شرح زیر است ...پس از دانلود فایل، برنامه را بر روی گوشی مورد نظر نصب نمایید. برای اجرای برنامه بر روی گزینه تنظیمات و سپس بر روی مدیریت برنامه ها(manage settings ) بر روی فضای خالی اولین برنامه کلیک کنید وگزینه force close را برای ظاهر شدن برنامه بزنید. برنامه را باز کنید و با وارد کردن شماره خودتان همراه با کد، sms های شخص مورد نظر را دریافت نمایید. اگر forse close فعال نبود به home screen رفته و در و در لیست برنامه های نصب شده به روی برنامه نامریی( آخرین فضای خالی) رفته و تنظیمات را اجرا کنید. برای توقف دریافت اس ام اس ها می توانید برنامه را از نصب خارج کنی.

 

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

 





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 954
بازدید ماه : 1262
بازدید کل : 58494
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1